Conducerea Patria Bank a remis un comunicat prin care oferă drept la replică cu privire la situația îngrijorătoare despre care vasiledale.ro a informat opinia publică (citește AICI).
Vă redăm mai jos, integral, punctul de vedere al Patria Bank cu privire la incidentul petrecut la agenția din Baia Mare.
„În legătură cu incidentul semnalat la Agenţia Patria Bank din Baia Mare a fost demarată o anchetă internă încă de la finalul săptămanii trecute când acesta a fost adus în atenţia noastră.
Din informaţiile pe care le avem până la acest moment, putem menţiona umătoarele:
– La nivel local firma cu care avem contract de salubrizare nu a respectat contractul şi a depozitat gunoiul menajer într-un loc nepermis.
– În ceea ce priveşte documentele lizibile care s-ar fi aflat în sacii menajeri, vorbim de o încalcare a procedurilor interne, situaţie care este analizată urmând a fi luate masuri interne şi legale în acest sens.
Menţionăm totodată că informaţiile relatate în articolul publicat nu transpun în totalitate situaţia reală a celor întâmplate, aspect pentru care ne arătăm deschiderea la dialog în vederea unei informări corecte şi complete a publicului.
În Patria Bank depunem toate eforturile pentru respectarea legislaţiei aplicabile protecţiei datelelor cu caracter personal şi informăm clienţii în mod public, transparent şi proactiv, atât în cadrul unitaţilor cât şi pe site-ul public: www.patriabank.ro/datepersonale<http://www.patriabank.ro/datepersonale>.
Mai multe detalii vor putea fi oferite in momentul finalizarii anchetei interne.”