Cititorul nostru, stăpânul nostru! Am primit pe adresa noastră fotografii dintr-un supermarket din Baia Mare din partea unui cititor. Acesta ne prezenta câteva aspecte pe care le prezentăm în cele ce urmează.
Totodată, așteptăm și o reacție oficială a celor de la Kaufland România, departamentul de comunicare. Reacția o vom publica în actualizarea acestuia articol.
”Să-i facem cunoscuți pe isteții de la Kaufland. Poziționare greșită a produsului la raft, rezultatul – inducerea în eroare a clientului ca să nu spun practici comerciale incorecte. Răspunsul lor senin: poate l-a pus un client. Serios??? Tot baxul???? Acestea le vedeți în poza nr. 1.
În poza numărul 2. Durere în fund față de client. Utilizarea electrostivuitorului cu catarg în zona de vânzare cât timp este deschis pentru clienți și fără închiderea zonei este INTERZISĂ! Ține de protecția muncii. A ridicat un palet de smântână la 800 grame, marcă proprie, poziționat peste o structură metalică care avea produse din gama lactate/iaurturi.
Ce s-a gândit domnul luminat de-și zice director? Să vadă ce isprăvesc afară sub pretextul că verifică automatul de reciclare. Aprop, vând lapte la bidon de 1,8 litri, dar nu acceptă la reciclat acele bidoane. Ce să mai spunem, minți luminate în tot Kaufland-ul” este mesajul care însoțește fotografiile.
2 mesaje
E plin de astfel de situatii , insa daca mergi la biroul pt clienti , ti se dau banii inapoi fara discutii !!!
La kaufland de pe Cosbuc, ,intr-o clipa de neatentie,mio disparut telefonul,asta anul trecut in mai. atrebuit sa sun la politie ,am dat declaratie ,dar imaginile cu hotul n-am putut sa le vad ca asa e politica firmei.
Nici politia nu a dat niciun semn ,sa va spun ca mio parut rau ca am sunat la politie ,stiind ca nu rezolva nimica.