Societatea VITAL S.A. solicită utilizatorilor să facă mai multă atenție de la a consuma mari cantități de apă din rețeaua publică pentru irigatul grădinilor, pentru a nu crea întreruperi în sistemul de alimentare. Rețeaua de distribuție a fost dimensionată pentru a face față doar consumului casnic, însă conform informațiilor primite din zonele în care operăm, cea mai mare problemă o constituie acum folosirea apei pentru irigarea grădinilor.
Consumul foarte ridicat de apă potabilă, specific acestei perioade, dar și lipsa precipitațiilor, pot genera situația de a nu se putea asigura furnizarea continuă a serviciului de alimentare cu apă potabilă. Restricțiile pot limita disponibilitatea apei în ceea ce privește volumul și/sau timpul în care aceasta poate fi utilizată, în timp ce raționalizarea apei include o suspendare temporară a alimentării cu apă sau o reducere a presiunii sub cea necesară pentru alimentarea adecvată în condiții normale, care afectează toți utilizatorii de apă. Măsura raționalizării asigură faptul că rezervele de apă limitate în mod critic sunt distribuite astfel încât să se furnizeze suficientă apă pentru a menține sănătatea și siguranța publică!
Vă reamintim că folosirea rațională a resurselor de apă este o responsabilitate comună, atât a furnizorului, cât și a consumatorilor. Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, dispeceratul VITAL S.A. vă stă la dispoziție la numerele de telefon. 0262/215150, 1, 2 și 0362/401052, 3, 0372752661.
Mulțumim pentru înțelegere și vă sfătuim să folosiți apa în mod responsabil!
Facem încă o dată un apel către populație privind utilizarea rațională a apei, prioritatea maximă fiind utilizarea acesteia doar în scopuri gospodăreşti şi de uz casnic!
4 mesaje
Nu am reținut din contractul cu vital (intenționat fără majusculă inițială) vreo clauza privitoare la limitarea cantității de apă furnizată consumatorului. Ar fi fost din start un abuz și nu as fi semnat acel contract cu acea clauza. Nicăieri nu exista așa ceva!!!
Prin urmare, monopoliștilor de la Vital, creați surse suplimentare de apa in așa fel încât fiecare din noi, parteneri contractuali EGALI sa putem consuma cat avem nevoie, când avem nevoie și cât ne permitem să plătim!!! Acum vreo 40 ani, student fiind în Cluj îmi amintesc cum am stat la rand vreo 2 ore pt a putea cumpăra 2 (două) săpunuri de față. Vitalilor (sic!), vreți să mă întoarceți in timp??? Credeți că puteți??? Credeți că este corect și legal???
Prin urmare, primiti încă o dată dezaprobarea și lipsa mea de respect (cu 2-3 excepții pe care nu le numesc sa nu le produc vreun disconfort in instituție – se știu și mă stiu-), renunțați la anunțuri și „puneți mâna pe lopată și târnăcop.
Exact așa, bine punctat @tif. Nici un șfanț investit în acumulare sau noi surse de apă.
Bine ca aveti cele mai mari tarifer la m3 de apa. De abia astept sa umplu piscina si sa ud gradina.
Deși nu merita efortul, v-am recitit anunțul, vitalilor; scrieți printre altele sa nu irosim apa.
Greșit!!! Udatul grădinii nu este nici pe departe irosire a apei. Din contră, facilitatea dezvoltării naturale a plantelor este premisa importanta pt sănătatea individuala și colectivă prin menținerea unor lanțuri trofice benefice. Așa că mai citiți ecologie adevărată nu doar literele respective de pe haionul unor autovehicule.
Vă mai recomand emisiunea TV „Ce vor plantele”.
Ori poate vreți să promovați legume scoase la imprimantă 3D???
Este ridicol ca o firma denumita „vital” să facă dificilă în mod intenționat și imperativ chiar, viața plantelor, animalelor și pe cale de consecința, a omului!!!