Un șofer din județul Maramureș a fost acuzat pe nedrept că nu ar fi achitat combustibilul alimentat la o benzinărie din orașul Livada, județul Satu Mare, deși plata fusese făcută corect prin intermediul unei aplicații mobile administrate chiar de compania care deține lanțul de stații, conform informațiilor PresaSM.
Incidentul a avut loc în data de 14 iulie 2025, când bărbatul a alimentat și a achitat contravaloarea combustibilului printr-o aplicație de plată online. A doua zi, acesta a fost informat de tatăl său că este căutat de Poliție, după ce angajații benzinăriei l-au reclamat că ar fi părăsit incinta fără să plătească.
Fără să verifice veridicitatea acuzațiilor, polițiștii l-au contactat pe șofer pentru a da explicații, pornind de la premisa că cetățeanul de bună-credință chiar ar fi un infractor. Revoltat, acesta a sunat la call center-ul companiei care administrează aplicația și a solicitat clarificarea situației.
Reprezentanții companiei au luat legătura cu angajații stației de alimentare și le-au confirmat că plata fusese înregistrată corect, prin aplicație. Ulterior, șoferul a primit scuze din partea reprezentanților companiei.
„Este incredibil în ce situație am fost pus. Eu am aplicația de plată online, cu limită de credit, mereu am plătit la timp. Pentru că cei de la stația de combustibil nu își cunosc propria aplicație de plată online, am ajuns să fiu sunat de Poliție, ca un presupus infractor”, a declarat bărbatul pentru PresaSM.
El a solicitat companiei să-și instruiască mai bine angajații din benzinării, pentru a evita astfel de situații absurde, care lezează imaginea unor clienți de bună-credință. Care, în cazul unui proces civil, se putea lăsa cu niște despăgubiri importante.
sursa presasm
3 mesaje
Si in continuare tot de acolo o sa alimenteze
Pana și-or cere scuze da el n-a plăti :))
Să știi ca nu, Smart Diesel oferta tot așa card.