Se sparge „buba” la Serviciul de Telecomunicatii Speciale (STS) Maramures. Serviciul 112 nu a functionat in Maramures! Prefectul recunoaste ca a sunat de 12 ori la 112 si nu i-a raspuns nimeni! 

Mai mult, acelasi prefect de Maramures, sustine ca avertizarea meteo a fost primita la ora 18.11, numai ca furtuna incepea la 17.35.

Cei care au reusit totusi sa sune la 112 s-au „lovit” de nerusinarea unor domnite crizate de-a dreptul.

Captura cu sms-ul primit de prefectul Vasile Moldovan, care este si presedintele Comitetului Judetean pentru Situatii de Urgenta Maramures, spune totul despre modul in care functioneaza un serviciu care „teoretic” este de urgenta si in care s-au investit zeci de milioane de euro.

Asteptam si o reactie din partea STS Maramures

ACTUALIZARE

“Au fost 20 de minute în care a avut loc acel fenomen meteorologic, în care au căzut toate căile de comunicare, inclusiv pe serviciul 112 nu au făcut față capacității solicitărilor efectuate. Am înțeles că au fost peste 3000 de solicitări. Se pare că avem o problemă de prevenție, un serviciu care suferă și care acum și-a dovedit ineficiența. Sper să se intervină chiar și cu acel sistem de alarmare și prevenire a populației. S-au făcut exerciții pe acest subiect, suntem deficitari, suintem depășiți cu aceste servicii și sper să se ia cât de repede măsuri de urgență și să nu mai avem situații de celor petrecute în 17 septembrie”, a spus prefectul de Maramures, Vasile Moldovan.

2 COMENTARII

  1. Tovarășu’ Dale, cu tot respectul, aș dori să fac niște precizări, deoarece observ că nu sunteți cu nimic mai presus de acei indivizi care sună abuziv, își bagă scula în gura operatoarelor 112, le fac curve și le amenință că le așteaptă la poartă să le bată.
    Spre cultura dumneavoastră generală (care se pare că e sub nivelul mării), în momentul fatidic în care a izbucnit furtuna au fost două operatoare pe tură. În timp ce una dintre ele, spre stupefacția dumneavoastră, și-a permis să ia o pauză de masă, în câteva secunde s-a trezit cu peste douăzeci de apeluri pe roșu, adică atâția au sunat în același timp la 112 iar restul de apeluri, care nu au mai avut „loc” au intrat pe telefonul fix. „Domnițele crizate” n-au putut merge nici la toaletă și nu au avut timp nici măcar să închidă geamurile fluturate de vânt că să nu le plouă în birou. Rețeaua Vodafone picase iar cei ce au sunat la 112 au intrat că și apel rutat, adică preluați de celelalte rețele GSM iar majoritatea dintre acești apelanți habar nu aveau de propriul număr de telefon. Și aș putea să vă mai scriu până mâine dimineață pe tema asta, dar mă tem că degeaba.
    Totuși ar fi fost, cred, mai deontologic din partea dumneavoastră să îi fi contactat înainte pe cei de la STS pentru o părere, nu să dați în fetele alea ca un țăran.
    Habar nu aveți în ce condiții se lucrează la 112 dar faceți gura mare total pe lângă subiect. Mai cercetați înainte să scoateți asemenea inepții pe gură și dacă nu vă pricepeți la meseria de jurnalism, apucați-vă mai bine de popice.

    • Multumesc pentru precizari.
      Totusi sunt multe aspecte de clarificat. Nici pana astazi STS nu a remis presei un comunicat oficial despre ce s-a intamplat.
      Da sunt si crizate in Serviciul respectiv. Marturiile oamenilor care au sunat si li s-a vorbit ca din „fund de oala” sunt numeroase. Ori nu pentru asta isi primesc salariile. Pe cetatean nu il intereseaza in ce conditii muncesc sau cate sunt pe tura! Este un serviciu de urgenta!
      Adevarat, recunosc, nu putem generaliza.
      Adevarat, recunosc, nu e exclusiv vina lor ci poate a celor care cu „mandrie” se numesc sefi pe-acolo.
      Eu ma intreb doar atat: ce ar fi facut daca era o calamitate mai mare cele doua angajate pentru un intreg judet? Sigur nu dansele ar trebui sa raspunda! Dar asa cum am spus, sefii au luat pozitia strutului!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.