NU ARUNCAȚI ÎN CANALIZARE șervețele umede, pamperși, articole de igienă personală, lenjerie intimă, ambalaje din carton sau plastic, uleiuri, grăsimi sau substanțe chimice!
Rețeaua de canalizare este concepută pentru a colecta și transporta spre stația de epurare apele uzate din chiuvete și băi, precum și hârtia igienică și deșeurile umane aruncate în toaletă. Mulți oameni provoacă blocaje în canalizare sau daune mediului prin aruncarea gunoiului sau a unor obiecte direct în toaletă!
Din cauza unor consumatori care nu înțeleg – sau nu vor să înțeleagă- că vasul de toaletă nu este un coș de gunoi, numeroase deșeuri care nu au ce căuta aici parcurg zilnic rețeaua de canalizare, iar în cele mai dese cazuri ajung la Stația de epurare, alteori se blochează pe traseu, determinând blocări ale sistemului. Asta în ciuda nenumăratelor campanii desfășurate și a atenționării utilizatorilor să respecte normele elementare de utilizare a sistemului de canalizare.
În primele 8 luni ale acestui an, echipele noastre au intervenit în 1536 de cazuri pentru deblocarea rețelelor de canalizare. De cele mai multe ori, motivul înfundării sistemului de canalizare nu a fost unul de ordin tehnic. Majoritatea intervenţiilor de desfundare a reţelelor interioare de canalizare, sunt determinate de nerespectarea regulilor elementare de utilizare a acestora.
Dorim să menționăm că cele mai mari probleme le întâmpinăm la stațiile de pompare unde din cauza șervețelelor umede, care blochează pompele, se produc avarii.
Atașăm câteva poze, ca și dovadă a utilizării necorespunzătoare a canalizării de către utilizatorii de pe strazile Roman, Terenului, Someșului și Mălinului din Mireșul Mare. Menționăm că astfel de probleme întâlnim în toată aria de operare!
Este extrem de important ca fiecare dintre noi să dăm dovadă de mai mult simţ civic şi mai multă responsabilitate şi să nu aruncăm deşeuri solide la toaletă sau în chiuvetă, ci doar la coşul de gunoi.
Pe această cale facem un apel la toți utilizatorii să semnaleze orice problemă apărută în legătură cu sistemul de canalizare, apelând Dispeceratul S.C. VITAL S.A. la numerele de telefon – 0262/215150, 1, 2 și 0362/401052, 3, 0372752661, un serviciu disponibil 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână.
Angajații S.C. VITAL S.A. vor răspunde sesizărilor dumneavoastră și vor intervenii cu promptitudine acolo unde este nevoie.