”Societatea Vital-incapabilă să gestioneze apa pusă la dispoziție de Primăria Șomcuta Mare
Revolta cetățenilor din Șomcuta Mare și localitățile aparținătoare față de societatea Vital SA este justificată atâta vreme cât, prin eforturile primăriei, apa le-a fost adusă „sub nas”, iar angajații operatorului de alimentare cu apă sunt incapabili să o trateze și să o furnizeze populației. Dacă zilele trecute, pe fond de secetă exista o justificare pentru lipsa apei din rețea, acum situația s-a schimbat. În ultimele zile, Primăria Șomcuta Mare a depus eforturi pentru aducerea apei lângă dren, însă Vital refuză să o trateze și lasă apa să se risipească!!!! Astfel, apa ajunge în sol în loc să ajungă în rețea! O decizie nejustificată care arată că celor de la Vital nu le pasă de consumatori. Pentru cei de la Vital este mult mai simplu să închidă robinetul, decât să depună efort! Le solicit să își facă datoria cu responsabilitate și demnitate!” spune Gheorghe Buda, primar Șomcuta Mare.
Imagini video aici: https://www.facebook.com/reel/1347865370337768
Ce spune Vital SA
Referitor la postarea domnului primar din Șomcuta Mare, Buda Gheorghe, dorim să informăm cetățenii localității Șomcuta Mare că societatea VITAL S.A. face toate demersurile pentru a oferi apă de calitate, aceasta fiind vitală pentru sănătatea lor. În acest sens dorim să precizăm următoarele :
Apa brută redirecționată prin instalațiile realizate de UAT Șomcuta Mare nu este potabilă conform buletinelor de analiză a apei prelevate (buletinul de analiză fiind postat pe site-ul societății- secțiunea Șomcuta Mare https://www.vitalmm.ro/ro/buletin-de-analiza-a-apei );
Nu vom răspunde presiunii create urmare lipsei apei din zonă, atâta timp cât serviciul de alimentare cu apă a localității nu este conform legislației în vigoare.
Facem în continuare eforturi pentru a suplimenta cantitatea de apă necesară.
Cu scuzele de rigoare pentru disconfortul creat cetățenilor din zona Șomcuta Mare.

