Transpunerea spiritului autentic al Maramureșului în mediul online a reprezentat dezideratul week-end-ului pentru echipa Consiliului Județean Maramureș prezentă la ediția virtuală a Târgului de Turism al României. Cel mai renumit eveniment național dedicat turismului s-a desfășurat în perioada 18-21 februarie și a luat de forma unei experiențe digitale inedite, prin crearea unui spațiu virtual de dialog între expozanți și vizitatori.
În cele patru zile de târg, sute de participanți au beneficiat de asistență turistică privind județul Maramureș, fiind direcționați către cele mai cuprinzătoare resurse de interes turistic administrate de Consiliul Județean Maramureș: noul website, pagina de Facebook și aplicația de mobil Visit Maramureș.
Echipa implicată în proiect a prezentat zilnic noi informații comunității online consolidate în jurul brandului Visit Maramureș. În acest sens, au fost pregătite o serie de materiale video alături de meșterul olar Daniel Leș și de instituții de cultură din subordinea administrației județene, precum: Ansamblul Folcloric Național „Transilvania”, Muzeul Județean de Etnografie și Artă Populară Maramureș sau Muzeul Județean de Artă „Centrul Artistic Baia Mare”. Cele peste 37.000 de vizualizări ale materialelor video publicate nu fac decât să reconfirme importanța și necesitatea unei prezențe online active a județului Maramureș.
Președintele Consiliul Județean Maramureș, Ionel Bogdan, a apreciat succesul la Târgul de Turism al României. „Am reușit să aducem, încă o dată, potențialul inegalabil al Maramureșului în atenția turiștilor. Deși deloc ușoară, misiunea de a îngloba în spațiul virtual informațiile esențiale de interes turistic, a fost încununată de succes. Odată cu lansarea noii platforme www.visitmaramures.ro, Consiliul Județean Maramureș oferă o viziune modernă a promovării județului, iar această inițiativă am convingerea că va fi apreciată de către viitorii noștri oaspeți.”, a punctat Ionel Bogdan, președintele Consiliului Județean Maramureș.