Social Standards a lansat Raportul CBD 2019, care analizează modul în care CBD este utilizat online de către consumatori. De asemenea, acesta examinează corelația dintre caracteristicile de bază și comportamentele care sunt asociate cu CBD.
Acest raport a analizat date din peste 195 de milioane de postări Instagram, conturi din SUA, pentru a examina modul în care CBD a fost menționat în diverse industrii, inclusiv în domeniul frumuseții, alcoolului, alimentelor și băuturilor și al îngrijirii personale. Raportul a abordat, de asemenea, „retenția CBD în rândul consumatorilor”, concentrându-se pe conversațiile lunare care menționează CBD.
„Datele noastre sugerează că CBD nu este un concept nou – oamenii discută despre el în social media de mulți ani. Am observat o creștere constantă a conversațiilor în ultimele câteva luni. Acest lucru sugerează că CBD nu este un produs de nișă și că acum este mainstream”, a declarat Devon Bergman, CEO al Social Standards și co-fondator.
După ce problemele de reglementare vor fi rezolvate, CBD oferă o oportunitate uriașă pentru mărci. CBD este o modalitate naturală pentru consumatori de a gestiona anxietatea și durerea cronică.
Bergman a observat, de asemenea, că:
CBD este o alegere populară pentru îngrijirea pielii în rândul profesioniștilor din domeniul frumuseții. Aceste tendințe sunt pentru consumatorii care caută produse naturale și durabile care pot trata inflamațiile și alte probleme ale pielii.
Consumatorii sunt dornici să afle mai multe despre CBD ca opțiune de ameliorare a durerii și punând accentul pe utilizarea sa în recuperarea musculară după un antrenament.
Consumatorii trebuie să fie conștienți de beneficiile vindecării naturale și să prefere produsele de înaltă calitate. Sunt preferate mărcile de CBD care se concentrează pe producția organică.
Raportul a găsit dovezi încurajatoare ale unui nivel ridicat de loialitate a consumatorilor față de produsele pe care le folosesc. Acest lucru sugerează că CBD are beneficii reale și nu este doar un trend la modă.
CBD este un ingredient antiinflamator și antioxidant, ceea ce îl face o parte valoroasă a rutinelor de înfrumusețare. Conform cercetărilor, CBD poate crește capacitatea organismului de a lupta împotriva inflamațiilor. CBD poate fi folosit pentru a reduce umflăturile și crizele asociate cu eczema și alte afecțiuni ale pielii uscate, cum ar fi psoriazisul. CBD are un efect calmant care reduce disconfortul eczemei, care poate fi cauzat de iritarea și scărpinarea pielii.
Potrivit unui studiu din 1998, CBD are proprietăți antioxidante mai puternice decât vitaminele A, C și E. Acest lucru face din CBD un tratament mai eficient pentru afecțiunile pielii. De asemenea, previne pierderea colagenului. Acest lucru înseamnă că liniile fine și ridurile pot fi abordate la nivel celular. S-a demonstrat că CBD echilibrează și controlează producția de sebum a pielii, ajutând la reducerea uleiului și a grăsimii.
CBD este bogat în vitaminele A, D și E. De asemenea, are niveluri ridicate de acizi grași Omega 3, 6 și 9 care permit retenția apei în piele.
CBD poate fi folosit împreună cu alte produse pentru îngrijirea pielii, la fel ca și alte produse de înfrumusețare. Pentru a-și spori proprietățile de întinerire, CBD este adesea combinat cu vitamine sau minerale.