McDonald’s în România s-a alăturat festivalului UNTOLD în calitate de partener al celei de-a șaptea ediții a festivalului, care va avea loc în perioada 04-07 august 2022. Pentru a marca debutul colaborării, McDonald’s lansează în premieră două noi arome ale înghețatei McFlurry dezvoltate pe tema festivalului,
intensificând atmosfera UNTOLD cu McFlurry Luna și McFlurry Mystic.
McFlurry Luna surprinde prin gustul înghețatei de vanilie, combinat cu un topping special gianduja, ideal creat pentru cei care preferă o textură cremoasă, în timp ce McFlurry Mystic este potrivită pentru cei care vor să simtă o aromă puternică de tiramisu într-o combinație răcoritoare, cu înghețată de vanilie.
„Înghețatele McFlurry, în ambalaj dedicat UNTOLD, reprezintă primele produse realizate în colaborare cu un astfel de eveniment, motiv pentru care
McDonald’s a dezvoltat două rețete, asemenea vibe-ului UNTOLD, pentru a-i surprinde pe festivalieri”, a menționat Irina Angelescu, Director Marketing Premier Restaurants România.
„Acest parteneriat între UNTOLD și McDonald’s vine cu foarte multe inovații pentru industria de evenimente și sponsorship din România, iar cei mai câștigați vor fi consumatorii și fanii celor două brand-uri. Ne bucurăm să punem bazele acestui parteneriat solid,construit cu viziune și creativitate’’, a declarat Bogdan
Rădulescu, HEAD of Sponsorship UNTOLD Universe.
Noile arome vor fi disponibile nu doar în cadrul festivalului, ci și în toate restaurantele McDonald’s din țară, în perioada 10 iunie – 30 septembrie 2022.
Premier Restaurants România operează restaurantele McDonald’s în România. McDonald’s are 92 de restaurante în 28 de orașe, dintre care 46 restaurante cu McDrive și 47 de cafenele McCafé. Până în prezent, compania a investit peste 800 milioane de lei în România și are o echipă de 5.000 de angajați care le oferă consumatorilor produsele preferate, pregătite din ingrediente de calitate.
Sursa foto: McDonald’s