BREAKING NEWSNationalRecomandate

AIR CONNECT și-a bătut joc de un băimărean în Vinerea Mare. Fostul președinte al Asociației Elevilor Baia Mare va sesiza ANPC

În cele ce urmează vom prezenta punctul de vedere al băimăreanului Denis Lazar, fost președinte al Asociației Elevilor din Baia Mare, care a rămas cu gust amar după ce noua Companie Air Connect și-a bătut joc pur și simplu de el ca simplu pasager.

”Nu mai postez des, dar deoarece mulți dintre voi călătoriți pe ruta Baia Mare – București, vreau să vă aduc în atenție o situație pe care am pățit-o în urmă cu câteva ore, cu jalnica companie Air Connect, care recent a lansat un zbor pe această rută. Am făcut peste 10 zboruri cu Tarom pe ruta Baia Mare – București și în afară de câteva întârzieri, nu am avut niciodată probleme efective de boarding. Am ales să zbor astăzi, în Vinerea Mare, cu AirConnect, din simplul motiv că am dorit să ajung mai repede acasă, fără să știu că aceasta companie îmi va da peste cap sărbătorile de Paște, împreună cu familia.

Iarna Baimareana

Vreau să menționez faptul că acest bilet a costat peste 90 de euro, iar la astfel de tarife pentru un zbor regional te aștepți la un oarecare profesionalism. Ora de decolare a fost astăzi (14.04.2023) la ora 09:10. Pe e-mail-ul atașat biletului se menționează foarte clar faptul că check-in-ul se închide cu 40 de minute înainte de ora de decolare, anume 08:30.

Am ajuns la Aeroportul Otopeni la 08:05, am și biletul de tren de la Gara de Nord la Aeroport care atestă acest lucru. În momentul în care am ajuns în terminalul de plecări domestice, la 08:10, m-am uitat pe ecran și, spre surprinderea mea, check-in-ul pentru acest zbor era închis. Am căutat prin tot aeroportul ca să găsesc măcar un reprezentant al acestei companii, dar nicăieri de găsit. După multe întrebări, ajung la desk-ul de informații pentru această companie la 08:20, unde doamna de acolo menționează faptul că am ajuns prea târziu și că check-in-ul s-a închis la 08:00, deși, repet, în mail-ul atașat biletului se specifică clar faptul că acesta ar trebui să se închidă la 08:30. Ajunge o altă doamnă care îmi menționează că gate-ul se închide la 08:40 (eu aveam încă 20 de minute să ajung la gate – deci, cât se poate de posibil). Aceasta sună la companie și îmi spune că nu mă poate lăsa să intru, deoarece am ajuns prea târziu, iar locul meu a fost revândut.

Pe lângă faptul că voi, AirConnect, vindeți bilete la prețuri nesimțite, am văzut și la 200 de euro pentru zborul de astăzi, mai și închideți check-in-ul mai repede (CU 30 DE MINUTE) deoarece sunteți atât de lacomi și jalnici încât vindeți mai multe bilete decât sunt locuri în avion (ceea ce ar fi ok, dacă nu ați închide check-in-ul cu 30 de minute mai devreme, să vă puteți face voi marjele de profit).

Vreau aici să menționez faptul că până acum am încercat să le scriu o plângere la ei pe site de pe două device-uri diferite, de fiecare dată mi-a dat eroare în momentul trimiterii. Am sunat și la call center-ul lor (care apropo, e 1 EURO + TVA / minut – nici la British Airways nu sunt tarife de genul), ca să mă țină în așteptare două minute.

Vă recomand cu toată căldura să zburați cu Tarom de câte ori puteți, cel puțin regional. Au și ei lacunele lor, dar am pățit de două ori ca din motive obiective să ajung cu 30 de minute pe Otopeni înainte de decolare și să găsesc oameni de la ei care mi-au oferit toată asistența necesară de a ajunge în avion.

Din cauza acestei companii numită AirConnect, care mi-a revândut biletul la supra-preț și a închis check-in-ul cu 30 de minute mai devreme, am fost nevoit să cumpăr un last-minute Tarom pe Aeroportul Cluj, care, culmea, a fost mai ieftin decât cei 90 de euro ceruți de AirConnect pentru zborul lor și serviciile lor jalnice.

Eu voi face o plângere la ANPC, dar, repet, zburați cu AirConnect doar dacă vă asumați riscul că dacă se întâmplă ceva, n-aveți pe cine să contactați, se poate închide check-in-ul mai repede decât se menționează în mail, să vă revândă biletul și să vă strice sărbătorile, sau, alternativ, mergeți cu 3 ore înainte în aeroport pentru un zbor de o oră.

Sărbători frumoase!” scrie Denis Lazăr pe rețeaua de socializare

foto principal: facebook/Air Connect

CITEȘTE ȘI:

Te-ar putea interesa si

Istoria paharelor de cristal: De la nobilime la masa de acasa

Vasile Dale

VIDEO: SIGHET – Cal chinuit de animale cu față umană pe str. Titu Maiorescu. Primăria a depus plângere penală împotriva autorilor

Vasile Dale

EXCLUSIV VIDEO: Doi polițiști aflați în pensie sunt suspectați că ar fi braconat doi mistreți pe fondul de vânătoare 17 Izei

Vasile Dale

3 mesaje

Escu aprilie 14, 2023 at 3:00 pm

Trebuia sa isi fi facut check-in-ul aseara, nu sa lase pentru ultimul minut!

Raspunde
Lazar aprilie 14, 2023 at 9:51 pm

Nu mergea făcut check-in ul online pe site :). In plus, e directiva europeană ca check in ul sa se închidă cu 40 de minute înainte de ora decolării

Raspunde
victoro aprilie 15, 2023 at 2:20 pm

uita-te la conexiunea dintre Air Connect si Blue Air iar apoi trage concluzia

Raspunde

Lasa un mesaj

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.